Kuchennik1 Kuchennik1
387
BLOG

Rozmowy Alimenciarza

Kuchennik1 Kuchennik1 Polityka Obserwuj notkę 22

Niniejsze scenki rodzajowe są wymyślone

od początku do końca i nie mają nic wspólnego

z realnymi osobami!

- Tato, w mojej szkole jutro jest Dzień Dziecka, a ja będę Julią w klasowym przedstawieniu! Może przyjedziesz mnie zobaczyć? Bardzo mi na tym zależy!

- Niestety, nie mogę (mężczyzna z lubością ogląda się w lustrze ze wszystkich stron). Akurat na jutro jestem umówiony do fryzjera!

 

- Tatusiu, popsuł mi się telefon - mógłbyś mi odpalić trochę forsy na nowy? ...

- Matkę poproś.

- Ale mama nie ma pieniędzy!

- Ma, ma, tylko chciwa jest taka, że to obrzydzenie bierze! Niech się lepiej gospodaruje, to na wszystko jej wystarczy!

 

- Cześć, ojciec. Mam do ciebie mały biznes: nasza klasa jedzie na zieloną szkołe, ale potrzebuję na to 300 zeta ekstra. Podrzuciłbyś? ...

-  Daj spokój, synu! Trzysta zeta? Na głupią zieloną szkołę? Mnie wyjazd do JU ES EJ mniej kosztował, hi, hi, hi (śmiejąc sie, mężczyzna z zadowoloną miną oceniał w lustrze swą zgrabną kibić w najmodniejszej sukience) ...

 

- Tato ... Mała zachorowała i potrzebne jej są drogie leki. Może pożyczyłbyś mamie choć trochę? ... Wiesz, że odda ...

- Chetnie, córciu, ale, niestety, nie mogę. Zbieram na najnowszy model Kawasaki, więc sama rozumiesz ...

Kuchennik1
O mnie Kuchennik1

Bo to można gadać a gadać, ale po co sobie strzępić język? ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka